Camera de Comerț și Industrie a României, în parteneriat cu OTP Consulting Romania S.R.L. și Camera de Comerț și Industrie Prahova, implementează în Regiunea de Dezvoltare Sud-Muntenia, proiectul POCU/82/3/7/105848 cu titlul „SMART Start-up – Antreprenoriat inovativ și sustenabil în Sud Muntenia”, care se va desfășura în perioada 15.01.2018 – 14.06.2021.

Suntem contemporani cu modele culturale ale vremurilor noastre și participăm cu toții la agenda globală a conștiinței colective. Spectrul intereselor noastre a devenit direct proporțional cu ușurința cu care ajungem la diferite teme și lejeritatea cu care le putem dezbate. De exemplu, discutăm despre dezvoltare personală, spiritualitate și regăsire de sine în paralel cu subiecte ca tehnologii noi de marketing, targeting și inovație în comunicarea cu publicul când cele două arii de interes ar trebui să fie congruente. Există o legătură puternică între percepția de sine a individului modern și felul în care ea se reflectă în prezența sa digitală care influențează subtextual orice inițiativă de comunicare din partea brandurilor. Înainte să gândim mesajele de comunicare, ar trebui să identificăm audiența și să ne dăm seama ce tip de mesaj își dorește să vadă pe fiecare canal în parte

Ne gândim mult la formatarea pârghiilor tehnologice și la botezarea tehnicilor inovative de implicare a publicului, în virtutea unui sens unic de circulație al mesajelor, de la brand către public, având pretenția implicită de a convinge, de a modifica percepția publicului consecutiv mesajului. Am adaptat mecanismele de propagare ale unui mesaj din mediul offline către online însă ne-am gândit mai puțin la receptorii mesajelor de brand și la felul în care era digitală le modifică prezența și percepția de sine în universul virtual.

În online, consumatorul are o personalitate multiplă, diferită pe fiecare canal de social media în parte

Practic, ne aflăm în fața unei discuții unidirecționale care însă are aplicabilitate într-un univers bidirecțional. E ca și când am încerca să găsim rezolvari tridimensionale pentru problemele unui univers cvadridimensional. Odată cu expansiunea mediului online barierele publicității tradiționale, dintre creatorii de conținut și receptorii lor, nu au dispărut însă s-au transformat într-un nou tip de suprafață de separare. Publicitatea tradițională se adresa unor entități singulare, corespunzând fiecare unui singur tip de personalitate. În online consumatorul eludează stereotipul unic, prognozabil, fizic și devine o personalitate multiplă condiționată de avatar.

Linkul către articolul integral: https://www.nomadtalks.ro/aparitia-avatarurilor-in-online/

„SMART Start-up – Antreprenoriat inovativ și sustenabil în Sud Muntenia” are o valoare totală de 18.121.660,84 lei, din care finanțarea nerambursabilă este în sumă maximă de 18.012.835,98 lei, echivalent a 99,40% din valoarea totală eligibilă a proiectului.

Obiectivul general al proiectului presupune dezvoltarea spiritului antreprenorial și generarea unui număr crescut de locuri de muncă și de afaceri cu profil non-agricol în Regiunea de Dezvoltare Sud Muntenia, prin formare profesională, dezvoltarea de competențe antreprenoriale și manageriale, precum și sprijin acordat persoanelor cu vârsta de peste 18 ani, care doresc să inițieze o activitate independentă în această regiune. Astfel, vor fi înființate și finanțate 72 de afaceri și vor fi create 144 de locuri de muncă.

Proiect co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014 – 2020.

Camera de Comerț și Industrie a României

tel/fax: 021.319.01.00, e-mail: ccir@ccir.ro

Camera de Comerț și Industrie Prahova

Persoane de contact:

Maria Ciobanu, tel: 0745997811 e-mail: maria.ciobanu@cciph.ro

Dragos Mihut, tel: 0769.285.529, e-mail: mihut.roman@gmail.com, pentru județele: Ialomița și Călărași

OTP Consulting Romania

Persoana de contact – Mara Matei, tel: 0734167153, e-mail: mateimara@yahoo.com.